Kallt, kallt!


Här kan Vilja stå och kika ut från sin box, ganska nice. Men nu är det ju så kallt så fönstren måste vi ha stängda. Idag har det varit runt 14 minusgrader hela dagen. Vi var ute på en promenad med hästarna på fömiddagen, otroligt vackert landskap idag. Imorgon kommer mamma och pappa och hälsar på och Åsa och Ulla från mitt gamla stall, Hagelstena. Det blir skoj, jag ska åka och fixa fika på förmiddagen. Idag har Nike kommit till stallet också, en ganska pigg dam efter D Day.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej vilken fin box Vilja har fått!! Det ser härligt ut med fönster! xD

Längtar tills jag ska få se Segersta, det ska bli så kul när jag och Amy ska dit!



Ha det bra! Kramar Julia <3

2009-01-06 @ 17:15:49
URL: http://daydream.blogg.se/
Postat av: Carina

Hej! Kul blogg!

Jag såg er i flyinge för första gången, blev frälst.

Ni är fina ihop du o Vilja!

2009-01-07 @ 10:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0