Back to life

Nu är jag tillbaka i livet igen. Idag är jag verkligen bättre! Dessvärre fick jag ställa in en kurs i helgen, men det gick att flytta fram den två veckor som tur var.

Idag var Nikes ägare Görel och hälsade på på Segersta tillsammans med Ulla och Åsa från Hagelstena(mitt förra stall). Nike skötte sig jättebra! Och vi hade en trevlig fika i flygeln efter Nikes visning!

Nu har min lägenhet i herrgården blivit ledig så i veckan ska jag flytta in. Det ska bli riktigt skönt även om flygeln är helt underbar att bo i. Det sägs att det spökar i herrgården, men jag har inte märkt något än, jag har bott där några nätter i ett annat rum. Jag tror inte på spöken, men jag får se om jag överbevisas :) appropå något som inte går att bevisa ;)

Buuuuuhuuuu

 

Kommentarer
Postat av: Mindy

Blogga mera!!! Kram

2009-02-03 @ 21:59:48
URL: http://wingfieldstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0