Kylan är här :/


Första kalla dagen sedan jag kom hem. Det har bara varit några minusgrader men det har känts förfärligt kallt. Jag tog en bild innifrån stallet, jag trodde att det skulle synas hur kallt det var. Det kom lite ånga som såg häftig ut i motljuset, men jag vet inte om jag tycker det syns så bra på bilden.




Idag har Tenita kommit med sin Nicole. Den ska stå i Cilla och Ulfs stall tills det finns plats på Segersta. Det är en av Görel Nymans uppfödningar efter Rubinrot, den är halvsyster till Neumann och Nike. Jag red den idag, den har lika mycket energi som Neumann och Nike. Hon var lite busig och slog på några bockar när jag skulle galoppera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0