Juldag inomhus


Mycket riktigt, som jag skrev i förrgår att jag skulle göra, juldagen har jag spenderat inomhus. I soffan ätandes choklad och bara slappat. Gulliga Tenita har tagit hand om hästarna.

Jippie yeay, jag fick en GPS i julklapp, fantastiskt bra! Jag hade inte klarat mig i Tyskland om jag inte hade fått lånat en GPS där. Jag fick även en blue tooth handsfree så att man slipper den förbaskade sladden som alltid trasslar in sig någonstans, och jättehärliga Lexingtonlakan.

Bettan fick ett nytt täcke av mamma, fast hon hatar att ha täcke, men det var väldigt fint och jag tror att hon faktiskt får ta och vänja sig för hon fryser något så förfärligt när det är kallt ute.
Hon fick även en jätterolig boll av Nisse och Lena, den är i stenhård plast, eftersom hon lyckas bita sönder allt annat, och så kan man lägga godis i den. Bettan hjälpte till att packa upp den och var helt tokig i den i flera timmar.

Nu ska vi duka fram julbord igen, vad bra att jag inte har ätit choklad på några timmar då så att jag börjar bli lite hungrig igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0