14 minusgrader börjar bli en vana



Idag har vi tagit bilder och filmat. Mamma och pappa var på besök igår och stannade till idag. De gillar att sova på morgonen när de är lediga (fullt förståligt) så jag gick upp för att sköta hästarna men utan att äta frukost för att kunna äta med dem sen vilket gjorde att jag var på lite dåligt humör (inget kaffe på morgonen=dåligt morgonhumör). Bettan och Molly vägrade att följa med ut, de tyckte att det var för kallt och ville stanna kvar i sängen. Fine, tänkte jag, jag är väl den enda som behöver gå upp så här tidigt. Sedan mockade jag, släppte ut lite hästar och red ut på Vilja som var superhet och min högerhand blev så kall att jag inte kände den. Då var det ju iofs skönt att gå in och äta frukost och dricka varmt kaffe med mamma och pappa. Efter frukosten kunde Molly och Bettan tänka sig att komma ut i kylan. Jag tog fram Vovva som är här över jul, nyår och pappa knäppte en fin bild(nedan), han är riktigt trevlig och jättekul att rida.


Izabella Gransweds Wosario

Sedan åkte jag till Cilla och Ulf där vi tog några bilder och filmade Debbie som är till salu


Debbie





Jag fick även en jätte bra filmsekvens i stallet på kvällen på Liza och en katt, Bettan och så Vilja som öppnar dörren. Nu har hon även börjat stänga dörren, så att hon kan öppna den igen.... Haha.
Men även denna är på sne ;)



Kommentarer
Postat av: Bella

Gud vilken fin bild!!! Kul att han gar bra. Har i Vietnam ar det 35 grader sol och jattekul. Vi hors snart. Ge Vovva en puss ifran mig. Mvh Bella

2009-12-30 @ 15:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0