Oh my good I can´t believe it!


Vilja gjorde 10 byten i varje idag. Nu i efterhand går jag och funderar på om jag räknade fel, men det var 10!!!! Vi var ute på en grusväg, jag har börjat träna henne där, och jag skulle göra byten i vart annat, men då började hon med varje så jag tänkte fine, vi kör lite i varje. Och så gjorde hon 10 stycken!!! Wiiiii!!! Piaff- och passageträning på vägen hem, det är bra med framåtbjudingen!

Ikväll kommer mamma och hälsar på och så tittar nog hn nä jag rider imorgon.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt! kan vi inte få se lite fina kort på dina superfina hästar?! =)

2009-08-20 @ 14:38:39
Postat av: Dag

Kan man bli annat än avundsjuk på dig??

Du behöver ingen stallpojk? :-)

2009-08-21 @ 21:47:32
Postat av: Jeanna

Om jag behöver! Men inte en avundsjuk sådan ;)

2009-08-22 @ 15:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0