Imorgon bär det av mot Sundsvall!

Jag, Vilja och Bettan packar ihop oss i lastbilen och drar till Sundsvall imorgon. Vilja ska tävla Intermediaire I och Svår B:1. Hon känns riktigt bra i form så det ska bli väldigt kul. Intermediaire I har jag inte koncentrerat mig på alls, så den får gå som det går. Jag har ju mest tränat piaff, passage och byten i varje. Som min kära mamma brukar säga "Går det bra är det roligt, går det inte bra så gör det ingenting", hihi, så säger hon nästan varenda gång jag ska tävla. Jag brukar också hålla låg profil, men mest för att inte bli besviken om det inte går bra. Men besviken blir man ju ändå, för innerst inne har man ändå helt andra förväntningar.

Jag och bettan ska bo hos min farbror Jerka och han fru Kimmy. Det ska bli jättetrevligt!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: ulla

Lycka till Jeanna! Jag sitter limmad vid datorn och håller tummarna!

2009-08-27 @ 22:32:22
Postat av: Mindy

Lycka Till nu!!! Och hälsa Jerkan och Kimmy. Kram

2009-08-28 @ 21:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0