Haha, idag skulle bli en lugn dag :)


Ja, idag skulle jag ta det lite lugnt efter tävlingshelgen. Först och främst skulle jag ta sovmorgon men vaknade tidigt och tänkte att då kan jag ju lika gärna gå upp.
Men jag hade en ganska lugn och skön frukost och lite tid vid datorn. Klockan 9 kom min nya praktikant, Pascal, från realgymnasiet i Uppsala. Han var väldigt flitig och duktig!
Liza fick ett pass och för att ha vilat i tre dagar så gick hon riktigt bra. Efter det hade Vilja tid för kiropraktorn sen kom ett 4-årigt sto e His Highness som jag ska rida på 4-årstestet och därefter kom Bettan(hästen) och nu är plötsligt klockan tjugo i tre och jag ska skriva på min exjobbsrapport vilket jag inte riktigt kommer igång med...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0