Det går framåt


Idag gjorde Vilja 9 byten i varje. Nu äntligen verkar det ha släppt med Viljas byten i varje, såhär i efterhand får jag väl erkänna att det har känts svårt, jäkligt svårt, men aldrig hopplöst egentligen för hon har alltid kunnat göra några stycken bara att hon har blivit så snabb och stressad. Att de blir stressade är något jag får leva med med mina energiska hästar. Med energin kommer ofta en hel del spänningar. Och mina hästar har mycket energi!

Lizas lilla hang-up på piaffen verkar också ha släppt, nu trampar hon till riktigt fint! Och hon verkar göra det med lite mer glädje än stress. Jag tror hon kommer att få en riktigt fin piaff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0