2:a i Intermediaire I


Idag startade jag och Vilja Intermediaire I i Sundsvall. Det känns att vi inte har tävlat så mycket i år, jag har ju bara ridit tre tävlingar på henne i år. Det flöt inte å som det görnär man har tävlat mycket, men hon var väldigt fin ändå. Ett galoppinslag i en travöppna och lite spänd i serierna. Men vi klarade båda serierna, jag var så rädd att vi inte skulle klara tvåorna, på träningen i morse blev det bara ettor, sista gången jag prova gick tvåorna. Men inne på banan funkade de faktiskt. Men nu till resultatet, hon fick 70,175 och blev 2:a. Anna Haag och Hohenfels vann. Jag såg inte men han hade gått jättebra!

Nu sitter jag i Anna Haags lastbil och vi ska snart in och äta middag i Sundsvall.

Det känns väldigt bra inför imorgon! Jag är riktigt taggad inför att rida Svår B:1. Å, vad kul det ska bli!!!!!

Kommentarer
Postat av: Kråkan

Ni är fantastiskt fina! Så himla roligt att se er här uppe i norrland, sällan har jag blivit så inspirerad efter en dag på läktaren som idag. Stort grattis, och en lyckospark inför morgondagen!

2009-08-29 @ 21:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0