Full furt till Frankfurt

Tjolahopp!!

Vad kul att det har kommit kommentarer pa Rittertestet! En av kommentarerna gällde Nougat och jag far erkänna att jag har provat den fastän den inte var med pa listan. Det sag ju ut som jag hade ätit sa in i helsikes mycket choklad. Den fick jag faktiskt i mycket litet format pa en restaurang. Här kommer utvärderingen :)

Ritter Nougat ♥♥♥♥ Mycket mjuk och inställsam smak, men den har inte det där lilla exztra för att fa fem hjärtan!!!!

Idag har jag varit och shoppat i Paderborn, jag skulle köpa julklappar, men sorry pals, det blev inga. Eftersom min underbara lilla LKW är lite svar att parkera inne i stan sa lanade jag Marcus bil som av sig själv hissar ner rutorna när man börjar köra den. Och om man haller kvar nyckeln för länge när man laser eller laser upp den hissar den ocksa ner rutorna. I övrigt gick den fint och luktade Wunderbaum vanilj i kvadrat, haha. Tror att jag ocksa ska skaffa nagra wunderbäume vanilj för att fa bort hästlukten i mina bilar, markus hade underfär ett dussin ;)
Även om jag inte hittade nagra julklappar (eller jo en och hör och häpna det var choklad, mer säger jag inte) sa hittade jag ett par chica skor, de kostade bara 12 EURO sa.... De far följa med hem, tar inte sa mycket plats för de var sma och netta med höga klackar.

Imorgon aker jag, Marcus och hans pojkvän till Frankfurttävlingen klockan 6 pa morgonen, wiii! Pa söndag blir det till att hjälpa till och rida hästar och träna för Hubertus med Vilja. Sen tränar jag nog Mandag morgon och beger mig sedan hemat för att förhoppningsvis vara pa Segersta pa kvällen dden 23:e om inget oförutsett händer! Och sen aker jag hem till Linköping lagom till Kalle Anka pa julafton! Eftersom jag inte har hunnit göra nagra lusselängder hoppas jag att nagon annan gör det ;) ;) ;)

Kramsikram i julstöket!

Kommentarer
Postat av: mamma

Oj, hej vad det går undan där nere i Tyskland. Såklart det kommer finnas lusselängder hemma! Dessutom finns redan Suzannes underbara julfruktkaka - en hel längd. Den är mmmmm.

Köp med wunderbaüme till bilarna, så smart! De är nästan antika; har funnits så länge jag kan minnas. Hoppas du får det jättestimulerande på tävlingarna i Frankfurt. Pappa hälsar. Massa kramar från oss. Mamma.

2008-12-19 @ 20:17:57
Postat av: Emma

Hej min fina!

Roligt att höra att du trivs i Tysklandet! Bland hästar, hö och Ritter kan ju en Jeanna inte må annat än gott =)

Har ett tips med massa underkläder, Uppercut.se massa och där måååååste det finnas nått för dig!



Uppsala på nyår? Jag ska vara där och gå på ferre och du får mer än gärna följa med!!!

Saknar min vän i krig! PUSS

2008-12-20 @ 15:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0