Hubertus dansar!

Hej!!

Jag vill ju att ni ska få se hur Hubertus ser ut. Här är en bild på Hubertus och hans fru när de dansar:




Jag har även lagt till Hubertus hemsida i länkarna.

Nu har jag flyttat in i en av flyglarna på Segersta, jag har ett helt hus för mig själv till den 15 februari då jag får min lägenhet. Det är jättehärligt. Eller inte helt för mig själv för här bor fyra katter pluss Maria Attviks (Ägare av Segersta) katt som jag trodde var en av dem som hörde till huset. Hon är den som har fått mest mat fastän hon egentligen ska äta inne hos Maria. Igår hade vi lite middag här och idag hade jag glömt att låsa dörren. Marias hundar öppnar dörrarna om man inte låser och de hade tagit sig in i mitt hus, ätit upp kycklingrester från igår, haft ner tallrikar på golvet ätit upp hundmat som jag hade med hemifrån och en halv limpa bröd...

Oj, nu har jag ju snart varit hemma från Tysklad en vecka. Igår red jag dressyr på Vilja för första gången sedan jag kom hem, hon var väldigt laddad men kändes fin! Det är skönt att rida själv igen och samla ihop allt till sin egen linje. Hubertus har varit så fantastisk och så fokuserad. Han har tittat på mig varenda minut jag har ridit, varje dag utom de tre dagar Vilja fick ta det lugnt. Ibland känns det som man glömmer att tänka själv man har någon som gör det åt en ;) Två veckors träning känns perfekt och sen åka hem och träna på allt de jag fått hjälp med (det vill säga allt). Jag känner fortfarande Hubertus ögon på mig när jag rider och jag hör hans röst i mitt huvud, "nase for"- fram med näsan (hästens, inte min), "more swinging in the trott", "that is her trott, can you feel that?" och "big canter". Jag hör honom hela tiden. Längtar efter att rida imorgon.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0