Ett extra öga

Förresten, glömde skriva igar att Frau Schmidt var och tittade när Herr Schmidt red. Hon kollade sa att rörelserna var bra och kommenterade en hel del. Som man säger, bakom varje framgangsrik man star en kvinna, eller i ridsporten är det ju ofta en annan man. Men vi kvinnor da? Ash, vi klarar av att sta själva ;) Skämt at sido, även den bästa behöver nagon  som tittar iblan eftersom man lätt blir hemmablind.

Hubertus har tva Fiedelmarkhästar. Festival, som han red igar, ser väldigt het och amitiös. Den andra, Fransisco, har jag bara sett jogga, den är superfin, men sägs vara svar och spänner sig lätt pa tävlingsbanan. Men han vann Grand Prix (specialen tror jag att det var) när de var och tävlade förra helgen.

Nu har jag slut pa tid här!!!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej! Vad kul att läsa i bloggen:)I senaste ridsport var det en bild av en underskön hingst (3 år) e. Fidertanz. Han såldes till ngn tysk för 200.000 Eu.

Fidertanz och Fidermark är väl Florestanhästar? Igår var H&S här. Ikväll kommer N&L. mamma.

2008-12-14 @ 17:13:29
Postat av: ulla

Får man gnälla lite? Aaaaaaaaaldeles för få bilder i denna blogg. Jag vill se Frau Schmidt...nä, men jag skulle vilja ha nåra vyer, hur ser de där fortfarande gröna ängarna ut, som det går att beta på, och hur stora är egentligen backarna som du joggar i? Glad ändå för att du har det jättebra! Skall nu googla på Florestankusar.

2008-12-14 @ 19:57:15
Postat av: jeanna herself

Ulla, jag skulle hemskt gärna lägga upp bilder, men jag har ingen kamera med min, ska försöka fixa pa nagot sätt. Jag vill ocksa ha bilder!!

kram pa sig!!!

2008-12-15 @ 18:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0